ECSP Armoede Learning Event

Het ECSP organiseert 20 september 2017 van 13.00-18.00 het Armoede Learning Event voor filantropen en filantropische fondsen om hen te prikkelen en te inspireren tot nieuwe, meer effectieve manieren om armoede te bestrijden.

Manifest Filantropie en Giftenaftrek

Brief SBF aan Tweede Kamer: Giftenaftrek en Manifest Filantropie

Vacature Sint Laurensfonds

Sint Laurensfonds is op zoek naar een projectadviseur.

FIN, Den Haag 2013

De informatie in deze website is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Aan de inhoud kunnen geen rechten worden ontleend.
    De FIN is niet aansprakelijk voor de directe of indirecte schade die een gevolg is van het gebruik van de informatie van deze website.
    Geregeld wordt verwezen naar informatiebronnen van derden. De FIN is niet aansprakelijk voor de daar aangeboden informatie.

FIN - VERENIGING VAN FONDSEN IN NEDERLAND

Jan van Nassaustraat 102