Vacature Sint Laurensfonds

Sint Laurensfonds is op zoek naar een projectadviseur.

Vacature FIN-bureau

De FIN - Vereniging van Fondsen is op zoek naar een office manager (21/24 uur). Datum in diensttreding z.s.m. (uiterlijk 28 augustus 2017).

Vereniging PhilanthroPassion

'Vereniging PhilanthroPassion'! Dat is de naam die afgelopen donderdag bekend werd gemaakt tijdens het openingsevent van de alumnivereniging Fundraising, Grantmaking and Sponsoring (FG&S) van Windesheim.

Vermogensfondsen in Vredespaleis

Op 6 april 2017 vond de FIN-Jaarbijeenkomst plaats in het Vredespaleis te Den Haag, met als gastheren de Carnegie-Stichting en Fonds Sluyterman van Loo.

Goede doelen vrezen gevolgen register

Artikel Goede doelen vrezen gevolgen register en interview met Joost van Lanschot over gevaren UBO-register voor ANBI's op BNR Nieuwsradio

Do you need funding for a project?

criteriaAre you visiting this website because you need funds for a project or a person? If so, please note that the FIN (the Association of Foundations in the Netherlands) is the umbrella organisation for private charitable foundations. The FIN itself has no funds available for projects or individuals. Any requests for funds will be disregarded.
    Private charitable foundations in the Netherlands are listed in the Fondsenboek. This is a directory in which about 700 Dutch based foundations are listed. The Fondsenboek is only available in Dutch, and can be ordered from the publisher Walburg Press.