Vacature Sint Laurensfonds

Sint Laurensfonds is op zoek naar een projectadviseur.
lees verder >>

Vacature FIN-bureau

De FIN - Vereniging van Fondsen is op zoek naar een office manager (21/24 uur). Datum in diensttreding z.s.m. (uiterlijk 28 augustus 2017).
lees verder >>

Vereniging PhilanthroPassion

'Vereniging PhilanthroPassion'! Dat is de naam die afgelopen donderdag bekend werd gemaakt tijdens het openingsevent van de alumnivereniging Fundraising, Grantmaking and Sponsoring (FG&S) van Windesheim.
lees verder >>

Vermogensfondsen in Vredespaleis

Op 6 april 2017 vond de FIN-Jaarbijeenkomst plaats in het Vredespaleis te Den Haag, met als gastheren de Carnegie-Stichting en Fonds Sluyterman van Loo.
lees verder >>

Goede doelen vrezen gevolgen register

Artikel Goede doelen vrezen gevolgen register en interview met Joost van Lanschot over gevaren UBO-register voor ANBI's op BNR Nieuwsradio
lees verder >>



    The FIN Board and office

    The Board

    The Board of the FIN consists of five members, representing the members of the Association.

    Mr. J.J.J. (Joost) van Lanschot
    Chair

    Ms. F.M. (Frieda) de Pater
    Deputy chair (Director RCOAK)

    Mr. B.A.I.M. (Boudewijn) de Blij
    Treasurer (Director Stichting Fonds 1818)

    Ms. S.H.J.M. (Sophie) Vossenaar
    Board Member (Board De Vondelbrug Foundation)

    Ms. A.A.T. (Ann) Huijbregts
    Board Member (Director Stichting IMC Goede Doel)



    Office

    PandThe FIN office acts as an information centre for members with questions. The office handles questions related to private funds such as those about tax deductible donations, asset management, sustainability, good governorship, donation policy and so on. The FIN staff has access to current information, is knowledgeable, and provides an advisory role to the members.

    The FIN office is located in The Hague and is available during the week from 9:00 to 17:00.
     



    The FIN office is staffed by:

    Ms S.J. (Suzette) de Boer, Director 
    Ms F.C. (Nanny) Smid-Nijsse, Office Manager
    Ms S.G. (Seval) Bilici, Project Coordinator