ECSP Armoede Learning Event

Manifest Filantropie en Giftenaftrek

Brief SBF aan Tweede Kamer: Giftenaftrek en Manifest Filantropie

Vacature Sint Laurensfonds

Sint Laurensfonds is op zoek naar een projectadviseur.

Vereniging PhilanthroPassion

'Vereniging PhilanthroPassion'! Dat is de naam die afgelopen donderdag bekend werd gemaakt tijdens het openingsevent van de alumnivereniging Fundraising, Grantmaking and Sponsoring (FG&S) van Windesheim.

Vermogensfondsen in Vredespaleis

Op 6 april 2017 vond de FIN-Jaarbijeenkomst plaats in het Vredespaleis te Den Haag, met als gastheren de Carnegie-Stichting en Fonds Sluyterman van Loo.

Vacature FIN-bureau

Het ECSP organiseert 20 september 2017 van 13.00-18.00 het Armoede Learning Event voor filantropen en filantropische fondsen om hen te prikkelen en te inspireren tot nieuwe, meer effectieve manieren om armoede te bestrijden. Dit evenement wordt mede mogelijk gemaakt dooe Adessium Foundation, RCOAK, de Gravin van Bylandt Stichting en Fonds 1818 die haar practige locatie te beschikking stelt.

Aanmelden kan tot 17 september via info@ecsp.nl onder vermelding van uw naam, organisatie en functie.

Meer informatie en programma ECSP Armoede Learning Event.