ECSP Armoede Learning Event

Het ECSP organiseert 20 september 2017 van 13.00-18.00 het Armoede Learning Event voor filantropen en filantropische fondsen om hen te prikkelen en te inspireren tot nieuwe, meer effectieve manieren om armoede te bestrijden.

Manifest Filantropie en Giftenaftrek

Brief SBF aan Tweede Kamer: Giftenaftrek en Manifest Filantropie

Vacature Sint Laurensfonds

Sint Laurensfonds is op zoek naar een projectadviseur.

Symposium en politiek café: 'Filantropie is onmisbaar in onze samenleving'

'Filantropie is onmisbaar in onze samenleving'. Onder die titel organiseert Goede Doelen Nederland, in samenwerking met Nederland Filantropieland, NOV (Vereniging Nederlandse Organisaties Vrijwilligerswerk), FIN (Vereniging van Fondsen in Nederland) en CIO (Interkerkelijk Contact in Overheidszaken) een symposium en politiek café op woensdag 12 april vanaf 16.00 uur in Internationaal Perscentrum Nieuwspoort Den Haag.

Tijdens het symposium wordt het Manifest 'Filantropie is onmisbaar in onze samenleving' door Johnny de Mol aangeboden aan 'politiek Den Haag'. Het manifest bevat aanbevelingen aan Tweede Kamerleden en het nieuwe kabinet en wordt ondertekend door een brede coalitie binnen de sector.

Laatste updates en meer informatie over het symposium en politiek café