Vacature Sint Laurensfonds

Sint Laurensfonds is op zoek naar een projectadviseur.

Vacature FIN-bureau

De FIN - Vereniging van Fondsen is op zoek naar een office manager (21/24 uur). Datum in diensttreding z.s.m. (uiterlijk 28 augustus 2017).

Vereniging PhilanthroPassion

'Vereniging PhilanthroPassion'! Dat is de naam die afgelopen donderdag bekend werd gemaakt tijdens het openingsevent van de alumnivereniging Fundraising, Grantmaking and Sponsoring (FG&S) van Windesheim.

Vermogensfondsen in Vredespaleis

Op 6 april 2017 vond de FIN-Jaarbijeenkomst plaats in het Vredespaleis te Den Haag, met als gastheren de Carnegie-Stichting en Fonds Sluyterman van Loo.

Goede doelen vrezen gevolgen register

Artikel Goede doelen vrezen gevolgen register en interview met Joost van Lanschot over gevaren UBO-register voor ANBI's op BNR Nieuwsradio

Bureau

PandHet bureau van de FIN fungeert als aanspreekpunt voor leden met vragen. Het bureau behandelt vragen over zaken die relevant zijn voor vermogensfondsen, zoals op het terrein van de anbi, vermogensbeheer, duurzaamheid, goed besturen, donatiebeleid. De staf beschikt over actuele informatie en kennis om de leden goed te kunnen adviseren.

Het FIN kantoor is gevestigd in Den Haag en is op werkdagen van maandag t/m vrijdag te bereiken van 9.00 tot 16.30 uur.

Het FIN bureau bestaat uit:

Mevrouw drs. S.J. (Suzette) de Boer MSSc, directeur
    Mevrouw S. (Shanti) Koelers-van Leeuwen MA, communicatie/ledenzaken
    Mevrouw F.C. (Nanny) Smid-Nijsse, officemanager

Mevrouw T.Z.R. (Thaïsa) Wiebing MSc, officemanager

Voor het bureau is een eigen salaris-, arbeidsvoorwaarden- en pensioenregeling van kracht welke gebaseerd is op in de sector gebruikelijke regelingen.