VSBfonds maakt leerwerktrajecten mogelijk voor hoogopgeleide vluchtelingen

Voor hoogopgeleide vluchtelingen met ervaring in kansrijke sectoren, zoals de techniek, de zorg of het onderwijs, worden nog dit jaar drie nieuwe leerwerktrajecten ontwikkeld. VSBfonds maakt dit mogelijk en Stichting voor Vluchteling-Studenten UAF staat in de startblokken om de trajecten te realiseren. Vandaag

ECSP Presenteert: Filantropische Fondsen in Kaart

ECSP presenteert op 28 maart het onderzoek Filantropische Fondsen in Kaart.

Innovatieve aanpak voor inclusie in Nepal

Nederlands filantropisch fonds wint internationale prijs

FIN-Voorjaarsbijeenkomst (incl. ALV) op 13 april 2018

De FIN-Voorjaarsbijeenkomst (inclusief ALV*) vindt plaats op vrijdag 13 april in Maastricht.

Vier miljoen van Stichting A.A. van Beek Fonds ondergebracht bij Erasmus Trustfonds

Per 1 januari 2018 is het vermogen van de Stichting A.A. van Beek Fonds ondergebracht in een Fonds op Naam bij het Erasmus Trustfonds.

StartersDesk

StartersDesk Via de FIN StartersDesk kunnen particulieren en bedrijven die overwegen om een eigen fonds op te richten zich laten voorlichten en begeleiden bij het oprichten van een eigen vermogensfonds.

Overweegt u om een deel van uw vermogen structureel in te zetten voor het algemeen belang? En denkt u er aan om een stichting op te richten, maar u wilt ook graag weten of dit de juiste keuze is en wat er allemaal bij komt kijken? De FIN StartersDesk helpt u graag op weg!

Om u goed voor te bereiden adviseren wij u eerst een bezoek te brengen aan de website van de StartersDesk: www.finstartersdesk.nl

Ook kunt u de publicatie 'Op weg naar uw vermogensfonds' bij de FIN bestellen.

Effectief schenken Kleinoprichten vermogensfonds middel