NIEUWE FIN-WEBSITE

De FIN is bezig met een nieuwe website! Gevraagd: Uw logo, inspirerende voorbeelden en fondsinformatie.

Geen Nobelprijswinnaar zonder geldschieter

Stichting Dioraphte deelt een beetje mee in de Nobelprijs voor de Economie.

Strong cross-party alliance in European Parliament for easing philanthropy’s work for public good across Europe

Brussels, 7 October 2019 – MEPs, representatives of the European Commission and the European Economic and Social Committee and relevant stakeholders from philanthropy, civil society and social economy discussed ways to create a truly European space for donors and encourage cross-border generosity, solidarity and civil actions.

Laatste kans voor forse korting filantropie-conferentie

Van 5 tot 7 november organiseert de European Venture Philanthropy Association hun jaarlijkse conferentie rondom ‘filantropie 2.0’.

Ronald van der Giessen in Vakblad Fondsenwerving

Interview met Ronald van der Giessen en Siep Wijsenbeek in Vakblad Fondsenwerving - 1 oktober 2019

StartersDesk

StartersDesk Via de FIN StartersDesk kunnen particulieren en bedrijven die overwegen om een eigen fonds op te richten zich laten voorlichten en begeleiden bij het oprichten van een eigen vermogensfonds.

Overweegt u om een deel van uw vermogen structureel in te zetten voor het algemeen belang? En denkt u er aan om een stichting op te richten, maar u wilt ook graag weten of dit de juiste keuze is en wat er allemaal bij komt kijken? De FIN StartersDesk helpt u graag op weg!

Om u goed voor te bereiden adviseren wij u eerst een bezoek te brengen aan de website van de StartersDesk: www.finstartersdesk.nl

Ook kunt u de publicatie 'Op weg naar uw vermogensfonds' bij de FIN bestellen.

Effectief schenken Kleinoprichten vermogensfonds middel