StartersDesk

StartersDesk Via de FIN StartersDesk kunnen particulieren en bedrijven die overwegen om een eigen fonds op te richten zich laten voorlichten en begeleiden bij het oprichten van een eigen vermogensfonds.

Overweegt u om een deel van uw vermogen structureel in te zetten voor het algemeen belang? En denkt u er aan om een stichting op te richten, maar u wilt ook graag weten of dit de juiste keuze is en wat er allemaal bij komt kijken? De FIN StartersDesk helpt u graag op weg!

Om u goed voor te bereiden adviseren wij u eerst een bezoek te brengen aan de website van de StartersDesk: www.finstartersdesk.nl

Ook kunt u de publicatie 'Op weg naar uw vermogensfonds' bij de FIN bestellen.

Effectief schenken Kleinoprichten vermogensfonds middel