Koninklijke onderscheiding voor Fonds 1818-voorzitter

Fonds Franciscus steunt 58 inloophuizen met € 1,8 miljoen

Officiële opening van het programma van Fonds Franciscus.

Vijf jaar cel geëist tegen ex-fiscalist Loyens die miljoenen verduisterde

Het Openbaar Ministerie (OM) eiste woensdagmiddag onvoorwaardelijke celstraffen van vijf en twee jaar tegen twee mannen die €8,7 mln zouden hebben verduisterd van vier stichtingen voor goede doelen. Het gaat om de 60-jarige fiscalist René V., die de operatie zou hebben aangestuurd, en de 69-jarige Peter G. Het OM wil dat zij het geld teruggeven.

Can foundations contribute to social cohesion in Europe?

The following is a speech made by Dr Rien van Gendt, Vice President European Cultural Foundation, during the Humanity in Action International Conference, which took place in Strasbourg from 5-8 July 2018.

VSBfonds maakt leerwerktrajecten mogelijk voor hoogopgeleide vluchtelingen

Voor hoogopgeleide vluchtelingen met ervaring in kansrijke sectoren, zoals de techniek, de zorg of het onderwijs, worden nog dit jaar drie nieuwe leerwerktrajecten ontwikkeld. VSBfonds maakt dit mogelijk en Stichting voor Vluchteling-Studenten UAF staat in de startblokken om de trajecten te realiseren. Vandaag

Do you need funding for a project?

criteriaAre you visiting this website because you need funds for a project or a person? If so, please note that the FIN (the Association of Foundations in the Netherlands) is the umbrella organisation for private charitable foundations. The FIN itself has no funds available for projects or individuals. Any requests for funds will be disregarded.
    Private charitable foundations in the Netherlands are listed in the Fondsenboek. This is a directory in which about 700 Dutch based foundations are listed. The Fondsenboek is only available in Dutch, and can be ordered from the publisher Walburg Press.