VSBfonds maakt leerwerktrajecten mogelijk voor hoogopgeleide vluchtelingen

Voor hoogopgeleide vluchtelingen met ervaring in kansrijke sectoren, zoals de techniek, de zorg of het onderwijs, worden nog dit jaar drie nieuwe leerwerktrajecten ontwikkeld. VSBfonds maakt dit mogelijk en Stichting voor Vluchteling-Studenten UAF staat in de startblokken om de trajecten te realiseren. Vandaag

ECSP Presenteert: Filantropische Fondsen in Kaart

ECSP presenteert op 28 maart het onderzoek Filantropische Fondsen in Kaart.

Innovatieve aanpak voor inclusie in Nepal

Nederlands filantropisch fonds wint internationale prijs

FIN-Voorjaarsbijeenkomst (incl. ALV) op 13 april 2018

De FIN-Voorjaarsbijeenkomst (inclusief ALV*) vindt plaats op vrijdag 13 april in Maastricht.

Vier miljoen van Stichting A.A. van Beek Fonds ondergebracht bij Erasmus Trustfonds

Per 1 januari 2018 is het vermogen van de Stichting A.A. van Beek Fonds ondergebracht in een Fonds op Naam bij het Erasmus Trustfonds.

Do you need funding for a project?

criteriaAre you visiting this website because you need funds for a project or a person? If so, please note that the FIN (the Association of Foundations in the Netherlands) is the umbrella organisation for private charitable foundations. The FIN itself has no funds available for projects or individuals. Any requests for funds will be disregarded.
    Private charitable foundations in the Netherlands are listed in the Fondsenboek. This is a directory in which about 700 Dutch based foundations are listed. The Fondsenboek is only available in Dutch, and can be ordered from the publisher Walburg Press.