Geld nodig voor project?

criteriaBent u op deze website terecht gekomen omdat u geld nodig heeft voor een project of voor een persoon?
    Dan is het goed te weten dat de FIN, de brancheorganisatie voor vermogensfondsen, zelf niet beschikt over gelden die beschikbaar gesteld kunnen worden aan een project of persoon.
    Om ons hierover te bellen of te mailen heeft dan ook géén zin!

Wij adviseren u in ieder geval het FondsenBoek aan te schaffen of in te kijken, bijvoorbeeld bij de (grotere) openbare bibliotheken in Nederland. In het FondsenBoek vindt u informatie over zo’n 1000 fondsen. Afhankelijk van uw project kunt u bij deze fondsen een aanvraag indienen.

Ook vindt u in de inleiding van het FondsenBoek enige informatie over het -rechtstreeks- benaderen van vermogensfondsen en wat hier zoal bij komt kijken.

U kunt ook kijken op www.vermogensfondsen.startpagina.nl. Hier vindt u een overzicht van vermogensfondsen die een website hebben. En daarnaast links naar cursussen, vakbladen en bureaus op het gebied van fondsenwerving.

Wij wensen u veel succes!