VSBfonds maakt leerwerktrajecten mogelijk voor hoogopgeleide vluchtelingen

Voor hoogopgeleide vluchtelingen met ervaring in kansrijke sectoren, zoals de techniek, de zorg of het onderwijs, worden nog dit jaar drie nieuwe leerwerktrajecten ontwikkeld. VSBfonds maakt dit mogelijk en Stichting voor Vluchteling-Studenten UAF staat in de startblokken om de trajecten te realiseren. Vandaag

ECSP Presenteert: Filantropische Fondsen in Kaart

ECSP presenteert op 28 maart het onderzoek Filantropische Fondsen in Kaart.

Innovatieve aanpak voor inclusie in Nepal

Nederlands filantropisch fonds wint internationale prijs

FIN-Voorjaarsbijeenkomst (incl. ALV) op 13 april 2018

De FIN-Voorjaarsbijeenkomst (inclusief ALV*) vindt plaats op vrijdag 13 april in Maastricht.

Vier miljoen van Stichting A.A. van Beek Fonds ondergebracht bij Erasmus Trustfonds

Per 1 januari 2018 is het vermogen van de Stichting A.A. van Beek Fonds ondergebracht in een Fonds op Naam bij het Erasmus Trustfonds.

Geld nodig voor project?

criteriaBent u op deze website terecht gekomen omdat u geld nodig heeft voor een project of voor een persoon?
    Dan is het goed te weten dat de FIN, de brancheorganisatie voor vermogensfondsen, zelf niet beschikt over gelden die beschikbaar gesteld kunnen worden aan een project of persoon.
    Om ons hierover te bellen of te mailen heeft dan ook géén zin!

Wij adviseren u in ieder geval het FondsenBoek aan te schaffen of in te kijken, bijvoorbeeld bij de (grotere) openbare bibliotheken in Nederland. In het FondsenBoek vindt u informatie over zo’n 1000 fondsen. Afhankelijk van uw project kunt u bij deze fondsen een aanvraag indienen.

Ook vindt u in de inleiding van het FondsenBoek enige informatie over het -rechtstreeks- benaderen van vermogensfondsen en wat hier zoal bij komt kijken.

U kunt ook kijken op www.vermogensfondsen.startpagina.nl. Hier vindt u een overzicht van vermogensfondsen die een website hebben. En daarnaast links naar cursussen, vakbladen en bureaus op het gebied van fondsenwerving.

Wij wensen u veel succes!