#October1Europe

Op zaterdag 1 oktober 2016 wordt door de Europese organisaties DAFNE en EFC voor de derde keer de Europese dag voor fondsen en donoren gevierd.

De social media campagne motiveert mensen om in hun berichten de hashtag #October1Europe te gebruiken. Het doel van de campagne is het tot leven brengen van de evenementen op social media, om zo het publiek een kijkje te geven in het diverse werk van fondsen. Op deze dag wordt in heel Europa het ‘verhaal van de filantropie’ verteld.
    De Europese dag voor fondsen en donoren werd in 2013 voor het eerst georganiseerd en maakt Europa bewust van het werk door fondsen en donoren.

Klik hier voor de video over de European Day of Foundations and Donors.