'Communiceren vanuit bescheidenheid'

19 mei 2015

10:00 tot 13.00 uur

Nutshuis, Riviervismarkt 5, Den Haag

Hoe brengen we de doelstellingen van ons fonds het beste over het voetlicht? Hoe vinden de juiste aanvragers ons? En hoe blijven we trouw aan onze bescheidenheid terwijl we toch laten zien hoeveel goeds tot stand kan komen?

Om met elkaar én van elkaar te leren, organiseert de FIN in samenwerking met Fonds 1818 een bijeenkomst* speciaal voor iedereen bij vermogensfondsen die zich met communicatie bezig houdt.

Bent u diegene die zich vanuit vermogensfondsen bezighoudt met communicatie & voorlichting en wilt u deze bijeenkomst bijwonen? U bent van harte welkom! Klik hier om u aan te melden. De deelnemers fee voor deze bijeenkomst bedraagt € 35 p.p. Dit is inclusief een broodjeslunch.

We verwelkomen u graag op 19 mei.

* Alleen toegankelijk voor FIN-leden

09.30               Ontvangst

10.00               Welkom

Corien Bosch, Fonds 1818 en Suzette de Boer, FIN

Communiceren vanuit bescheidenheid
    Jan Schinkelshoek, Fonds 1818

Inzet van social media door Start Foundation
    Lycia Bakker en Remko van Riel, Start Foundation

11.00               Rondetafelsessies

Plenaire terugkoppeling

12.00               Netwerklunch

13.00               Einde

Klik hier voor de uitnodiging, het programma en de sprekers.

Presentaties:
    Presentatie Communiceren vanuit bescheidenheid