Bijeenkomst nieuwe (bestuurs)leden

Opnieuw organiseert de FIN een kennismakingsbijeenkomst voor nieuwe (bestuurs)leden op donderdag 6 oktober a.s. bij het Nutshuis in Den Haag.

Wilt u graag meer horen wat de FIN onderneemt op het gebied van belangenbehartiging? Wilt u meer weten over de kennis- en ervaringsuitwisseling in verenigingsverband? Of wilt u in contact komen met andere nieuwe (bestuurs)leden? Dan bent u van harte uitgenodigd voor de FIN-Kennismakingsbijeenkomst op:

donderdag 6 oktober a.s.
    van 12.00 uur tot 14.00 uur
    in het Nutshuis, Riviervismarkt 5, Den Haag

Programma:

12.00 uur: Inlooplunch
    12.30 uur: Belangenbehartiging door de FIN
                   Joost van Lanschot, voorzitter FIN
    13.00 uur: Kennis- en ervaringsuitwisseling door de FIN
                   Suzette de Boer, directeur FIN
    13.30 uur: Gelegenheid tot het stellen van vragen
    14.00 uur: Einde

Graag vernemen wij vóór 28 september a.s. of wij op uw aanwezigheid mogen rekenen. U kunt zich hier aanmelden.

Deze bijeenkomst is interessant voor:

- bestuursleden van nieuwe FIN-leden
    - nieuwe bestuursleden van fondsen die al langer FIN-lid zijn
    - bestuursleden van fondsen die geïnteresseerd zijn in het FIN-lidmaatschap