'Efficiënt werken, tips en trucs voor de dagelijkse praktijk'

18 juni 2015

9:00 tot 13.30 uur (incl. lunch)

Jaarbeurs, Jaarbeursplein 6, Utrecht

Na een rondvraag bij een aantal projectadviseurs was het snel duidelijk: er was behoefte aan ervaringen van anderen over efficiënter werken! Hoe hebben anderen het werk zo georganiseerd zodat de stapels aanvragen hun niet boven het hoofd stijgen?

Om een antwoord op deze vraag te krijgen zijn wij op zoek gegaan naar fondsen die al een stap verder zijn en met ons willen delen hoe zij, soms met kleine aanpassingen, de ‘werkflow’ beheersbaar weten te houden. Tijdens de bijeenkomst “Efficiënt werken, tips en trucs voor de dagelijkse praktijk” passeren enkele best practices de revue. Hoe kan het aanpassen van interne processen bijdragen om een efficiency slag te realiseren? Hoe kan een externe samenwerking leiden tot tijdsbesparing? En hoe kan een duidelijk beleid tot minder aanvragen leiden? De sprekers gaan ieder in op één van deze thema’s en leggen uit hoe hun werkzaamheden hebben bijgedragen aan efficiënter werken.

De aanvrager
    We zijn verheugd dat mevrouw Ella Vogelaar de inleiding wilt verzorgen. Zij zal tijdens de bijeenkomst het licht laten schijnen op de aanvrager.

Aanmelden
    Het belooft een interresante bijeenkomst te worden! Bent u geïnteresseerd meld u zich dan aan. U ontvangt een week voor de bijeenkomst een bevestiging van uw deelname. Om de kosten te kunnen dekken vragen wij een deelnemersfee van € 95,-.

* Alleen toegankelijk voor FIN-leden

09.00 uur             Ontvangst

09.30 uur             Opening door Suzette de Boer, directeur a.i. FIN

09.40 uur             Ella Vogelaar
    Vereniging Nederlandse Organisaties Vrijwilligerswerk (NOV)
    De aanvrager in de spotlight

10.00 uur             Tim Roeleveld
    Fonds 21
    Beleid, keuzes, digitalisering en procesverbetering

10.20 uur             Sanne ten Bokkel Huinink
    Stichting Boschuysen en Jeugdvakantieloket

10.40 uur             Alie van der Wal
    Skanfonds
    Interne processen

11.00 uur             Pauze

11.30 uur             Rondetafelsessies

12.15 uur             Terugkoppeling

12.30 uur             Netwerklunch

13.30 uur             Einde programma

Klik hier voor de uitnodiging, het programma en de sprekers.

Presentaties:
    Presentatie Beleidskeuzes en procesverbetering