Joop van den Ende: Geen sprake van conflict met belastingdienst

In een eerste reactie noemt Joop van den Ende de radio-uitzending van Argos van vanmiddag, het persbericht van de Groene Amsterdammer en het redactionele artikel van de NRC tendentieus, onvolledig en op diverse punten onjuist.

Samenwerking voor vluchtelingen en migranten

Aandacht voor opvang in regio

Philanthropy demands a level playing field in Europe

DAFNE Press release

Siep Wijsenbeek nieuwe directeur FIN

Het bestuur van de FIN heeft per begin 2018 de heer Siep Wijsenbeek aangesteld als nieuwe directeur van de FIN.

Belastingdienst en kerkbesturen hernieuwen convenant

Vrijdag 15 december hebben het Interkerkelijk Contact in Overheidszaken (CIO) en de Belastingdienst een hernieuwd samenwerkingsconvenant ondertekend.

Vacature FIN-bureau

Het ECSP organiseert 20 september 2017 van 13.00-18.00 het Armoede Learning Event voor filantropen en filantropische fondsen om hen te prikkelen en te inspireren tot nieuwe, meer effectieve manieren om armoede te bestrijden. Dit evenement wordt mede mogelijk gemaakt dooe Adessium Foundation, RCOAK, de Gravin van Bylandt Stichting en Fonds 1818 die haar practige locatie te beschikking stelt.

Aanmelden kan tot 17 september via info@ecsp.nl onder vermelding van uw naam, organisatie en functie.

Meer informatie en programma ECSP Armoede Learning Event.