ECSP Conferentie

De Toekomst van Fondsen in de Filantropie

Op donderdag 21 maart vindt de conferentie 'De Toekomst van Fondsen in de Filantropie' van het Erasmus Centre for Strategic Philanthropy (ECSP) plaats bij de Erasmus Universiteit Rotterdam.

Fondsen en filantropische instellingen staan voor complexe vraagstukken. Met het afnemen van overheidssteun voor onder andere cultuur en ontwikkelingssamenwerking neemt de druk op deze instellingen toe. In een compact middagprogramma komen praktijk en wetenschap samen om een aantal van deze vraagstukken te belichten.

Keynote speaker Steven van Eijck (SBF) zal ingaan op de kansen en uitdagingen die voor fondsen en filantropische instellingen in het verschiet liggen. Professoren en onderzoekers van het ECSP zullen samen met Lisa Jordan (FIN-lid Bernard van Leer Foundation) en Eric Visser (Children Asking) spreken over vraagstukken rond governance, de opschaling van organisaties en projecten en het meten van impact.

Datum: donderdag 21 maart 2013, 12:00 – 16:15 uur
    Locatie: Erasmus Universiteit Rotterdam
    Burgemeester Oudlaan 50
    3062 PA ROTTERDAM
    Complex Woudestein
    Expo & Congrescentrum (M-gebouw)

Klik hier om u aan te melden.

Aan de deelname aan de ECSP conferentie zijn geen kosten verbonden.