Vijf jaar cel geëist tegen ex-fiscalist Loyens die miljoenen verduisterde

Het Openbaar Ministerie (OM) eiste woensdagmiddag onvoorwaardelijke celstraffen van vijf en twee jaar tegen twee mannen die €8,7 mln zouden hebben verduisterd van vier stichtingen voor goede doelen. Het gaat om de 60-jarige fiscalist René V., die de operatie zou hebben aangestuurd, en de 69-jarige Peter G. Het OM wil dat zij het geld teruggeven.

Can foundations contribute to social cohesion in Europe?

The following is a speech made by Dr Rien van Gendt, Vice President European Cultural Foundation, during the Humanity in Action International Conference, which took place in Strasbourg from 5-8 July 2018.

VSBfonds maakt leerwerktrajecten mogelijk voor hoogopgeleide vluchtelingen

Voor hoogopgeleide vluchtelingen met ervaring in kansrijke sectoren, zoals de techniek, de zorg of het onderwijs, worden nog dit jaar drie nieuwe leerwerktrajecten ontwikkeld. VSBfonds maakt dit mogelijk en Stichting voor Vluchteling-Studenten UAF staat in de startblokken om de trajecten te realiseren. Vandaag

ECSP Presenteert: Filantropische Fondsen in Kaart

ECSP presenteert op 28 maart het onderzoek Filantropische Fondsen in Kaart.

Innovatieve aanpak voor inclusie in Nepal

Nederlands filantropisch fonds wint internationale prijs

ECSP Presenteert Filantropische Fondsen in Kaart

U bent van harte welkom op 28 maart om 16.00 uur in de Faculty Club van de Erasmus Universiteit om de presentatie van het onderzoek bij te wonen en inzicht te krijgen in de omvang en activiteiten van de sector van vermogensfondsen. Na afloop van de presentatie kijken wij graag met een drankje samen met u achterom en vooruit.

Aanmelden kan door te mailen naar Suela Aksoy aksoy@ese.eur.nl

Programma van de middag

16:00 uur Welkom met koffie en thee
    16:30 uur Presentatie onderzoeksresultaten
    17:15 - 18:30 uur Napraten in de Faculty Club

Lees de gehele aankondiging.