Siep Wijsenbeek nieuwe directeur FIN

Het bestuur van de FIN heeft per begin 2018 de heer Siep Wijsenbeek aangesteld als nieuwe directeur van de FIN.

Belastingdienst en kerkbesturen hernieuwen convenant

Vrijdag 15 december hebben het Interkerkelijk Contact in Overheidszaken (CIO) en de Belastingdienst een hernieuwd samenwerkingsconvenant ondertekend.

Effective Giving (www.effectivegiving.nl) ondersteunt onderzoekers van Duke University en de Erasmus University Rotterdam bij een klein onderzoek.

Tijdens de FIN-najaarsbijeenkomst op 23 november verzorgden wij de parallelsessie: Streven naar maximale impact. Wij zouden graag alle FIN-leden willen vragen om deze korte enquête (5 minuten) te beantwoorden. De antwoorden zijn anoniem. Lees de vragen a.u.b. zorgvuldig en antwoord zo eerlijk mogelijk.

Link naar enquête

Mocht u vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met Vera Scholmerich (scholmerich@euc.eur.nl).

Alvast bedankt voor uw hulp,

Kellie Liket

Co-founder Effective Giving