FIN rectificeert aantal vermogensfondsen WRR

Ronny Naftaniel-lezing van het Joods Humanitair Fonds

Koninklijke onderscheiding voor Fonds 1818-voorzitter

Fonds Franciscus steunt 58 inloophuizen met € 1,8 miljoen

Officiële opening van het programma van Fonds Franciscus.

Vijf jaar cel geëist tegen ex-fiscalist Loyens die miljoenen verduisterde

Het Openbaar Ministerie (OM) eiste woensdagmiddag onvoorwaardelijke celstraffen van vijf en twee jaar tegen twee mannen die €8,7 mln zouden hebben verduisterd van vier stichtingen voor goede doelen. Het gaat om de 60-jarige fiscalist René V., die de operatie zou hebben aangestuurd, en de 69-jarige Peter G. Het OM wil dat zij het geld teruggeven.

FIN-jaarbijeenkomst (incl. ALV) op 20 november 2014

De FIN-jaarbijeenkomst (inclusief ALV) vindt plaats op donderdag 20 november 2014 in het DeLaMar Theater te Amsterdam. Gastheer is VandenEnde Foundation.

Het ochtendprogramma (de Algemene Ledenvergadering) - van 9.30 uur ontvangst met aansluitend lunch - is alleen toegankelijk voor FIN-leden.

In de middag zijn FIN-leden en andere genodigden welkom bij De Onderscheiding. Deze feestelijke bijeenkomst vangt aan om 14.00 uur en duurt tot 16.00, met aansluitend een borrel.

Op 20 november maakt de jury, onder leiding van Marjan Oudeman, de winnaars bekend van De Onderscheiding. De FIN - mede initiatiefnemer - is zeer verheugd dat ruim 40 organisaties hun vernieuwende projecten hebben ingediend. Klik hier om de zes genomineerde initiatieven te zien.

Door De Onderscheiding komt er meer aandacht voor bijzondere maatschappelijke initiatieven in Nederland. Bovendien worden vermogensfondsen aangemoedigd om een deel van hun vermogen maatschappelijk te investeren in ondernemende projecten.

Meer informatie: www.deonderscheiding.nl