Masterclasses Filantropie & Besturen Filantropische Fondsen

Het Centrum voor Filantropische Studies organiseert begin oktober twee interessante Masterclasses Filantropie & Besturen Filantropische Fondsen.

Chocolonely Foundation

Tony's Talk: Friendly Field Worker Henk

Meeting Rijksoverheid & Filantropie & Samenleving

Op dinsdag 18 juni kwamen vertegenwoordigers van de filantropie, overheid en samenleving bijeen om te spreken over samenwerking tussen overheid en filantropie

Ronald van der Giessen beoogd voorzitter FIN

persbericht inzake het voorzitterschap van de FIN

Siep Wijsenbeek (SBF) verdedigt aanpassing registratie ANBI’s in UBO-register bij rondetafelsessie Tweede Kamer

Het langverwachte rondetafelgesprek over het UBO-register* vond woensdag 22 mei 2019 plaats in de Tweede Kamer in Den Haag. Tijdens de bijeenkomst, opgedeeld in vraaggesprekken van Tweede Kamerleden met verschillende gegadigden, werden ook de belangen van de ANBI’s verdedigd.

FIN-Voorjaarsbijeenkomst incl. 60e ALV 13 april

De FIN bestaat 30 jaar! De FIN-Voorjaarsbijeenkomst en 60e ALV* worden op vrijdag 13 april gehouden in Maastricht. Het Elisabeth Strouven Fonds is gastheer van deze bijeenkomst.

De Algemene Ledenvergadering begint om 10:30 uur. Na de lunch begint het inhoudelijke middagprogramma met de volgende sessies: omgaan met de media, missie gerelateerd investeren (MRI), het innovatieve back-office systeem van het Elisabeth Strouven Fonds, good governace en de aankomende privacywetgeving (meer informatie over de parallelsessies). Aansluitend zal het mogelijk zijn om deel te nemen aan culturele rondleidingen door het centrum van Maastricht.

* Alleen toegankelijk voor FIN-leden