Gulle gevers moeten met de billen bloot

Artikel in De Telegraaf van woensdag 9 januari - Goede doelen, verenigingen en kerken luiden de noodklok over een wetsvoorstel van minister Dekker (Rechtsbescherming).

Conceptwetsvoorstel Transparantie Rechtspersonen is ‘schieten met een kanon op een mug’

De FIN en de andere SBF partners vinden het wetsvoorstel onacceptabel.

FIN Kerstwens 2018

De FIN wenst u fijne feestdagen!

FIN rectificeert aantal vermogensfondsen WRR

FIN reageert op WRR Verkenning Filantropie op de grens van overheid en markt

Reactie conceptwetsvoorstel ‘Transparantie van geldstromen naar maatschappelijke organisaties’

FIN reageert in SBF-verband op conceptwetsvoorstel ‘Transparantie van geldstromen naar maatschappelijke organisaties’

FIN-Voorjaarsbijeenkomst incl. 60e ALV 13 april

De FIN bestaat 30 jaar! De FIN-Voorjaarsbijeenkomst en 60e ALV* worden op vrijdag 13 april gehouden in Maastricht. Het Elisabeth Strouven Fonds is gastheer van deze bijeenkomst.

De Algemene Ledenvergadering begint om 10:30 uur. Na de lunch begint het inhoudelijke middagprogramma met de volgende sessies: omgaan met de media, missie gerelateerd investeren (MRI), het innovatieve back-office systeem van het Elisabeth Strouven Fonds, good governace en de aankomende privacywetgeving (meer informatie over de parallelsessies). Aansluitend zal het mogelijk zijn om deel te nemen aan culturele rondleidingen door het centrum van Maastricht.

* Alleen toegankelijk voor FIN-leden