VSBfonds maakt leerwerktrajecten mogelijk voor hoogopgeleide vluchtelingen

Voor hoogopgeleide vluchtelingen met ervaring in kansrijke sectoren, zoals de techniek, de zorg of het onderwijs, worden nog dit jaar drie nieuwe leerwerktrajecten ontwikkeld. VSBfonds maakt dit mogelijk en Stichting voor Vluchteling-Studenten UAF staat in de startblokken om de trajecten te realiseren. Vandaag

ECSP Presenteert: Filantropische Fondsen in Kaart

ECSP presenteert op 28 maart het onderzoek Filantropische Fondsen in Kaart.

Innovatieve aanpak voor inclusie in Nepal

Nederlands filantropisch fonds wint internationale prijs

FIN-Voorjaarsbijeenkomst (incl. ALV) op 13 april 2018

De FIN-Voorjaarsbijeenkomst (inclusief ALV*) vindt plaats op vrijdag 13 april in Maastricht.

Vier miljoen van Stichting A.A. van Beek Fonds ondergebracht bij Erasmus Trustfonds

Per 1 januari 2018 is het vermogen van de Stichting A.A. van Beek Fonds ondergebracht in een Fonds op Naam bij het Erasmus Trustfonds.

FIN-Voorjaarsbijeenkomst incl. 60e ALV 13 april

De FIN bestaat 30 jaar! De FIN-Voorjaarsbijeenkomst en 60e ALV* worden op vrijdag 13 april gehouden in Maastricht. Het Elisabeth Strouven Fonds is gastheer van deze bijeenkomst.

De Algemene Ledenvergadering begint om 10:30 uur. Na de lunch begint het inhoudelijke middagprogramma met de volgende sessies: omgaan met de media, missie gerelateerd investeren (MRI), het innovatieve back-office systeem van het Elisabeth Strouven Fonds, good governace en de aankomende privacywetgeving (meer informatie over de parallelsessies). Aansluitend zal het mogelijk zijn om deel te nemen aan culturele rondleidingen door het centrum van Maastricht.

* Alleen toegankelijk voor FIN-leden