Oproep kostenvergoeding conferenties

De Jaap Schouten Foundation stelt ieder jaar een gelimiteerd aantal vergoedingen beschikbaar voor pas afgestudeerde onderzoekers om internationale conferenties bij te wonen op het gebied van urologie, cardiologie en angiologie.

Aanvragen dienen voor 24 mei 2016 binnen te zijn.
    Voor meer informatie kijk op www.schoutenfoundation.org

Call for Travel Grant Applications

The Jaap Schouten Foundation makes every year a limited number of travel grants available to early career researchers to attend international conferences in the fields of urology, cardiology and angiology.

Application Deadline for 2016: 24 May 2016
    Further information: www.schoutenfoundation.org