Siep Wijsenbeek nieuwe directeur FIN

Het bestuur van de FIN heeft per begin 2018 de heer Siep Wijsenbeek aangesteld als nieuwe directeur van de FIN.

Belastingdienst en kerkbesturen hernieuwen convenant

Vrijdag 15 december hebben het Interkerkelijk Contact in Overheidszaken (CIO) en de Belastingdienst een hernieuwd samenwerkingsconvenant ondertekend.

Siep Wijsenbeek nieuwe directeur FIN

Siep Wijsenbeek heeft onder andere gewerkt als onderzoeker bij het Erasmus Centre for Strategic Philanthropy en als directeur van het Leids Universiteits Fonds. Hij heeft rechten gestudeerd in Leiden en werkte daarna bijna 20 jaar als bankier. Na de postdoctorale opleiding Philanthropic Studies aan de VU is hij overgestapt van de financiële- naar de charitatieve sector.

Siep Wijsenbeek volgt Marina de Kanter op die de positie ad interim heeft waargenomen na het vertrek van Suzette de Boer.

De komende tijd zal hij zoveel mogelijk persoonlijk kennismaken met de leden van de FIN.

De contactgegevens van Siep Wijsenbeek zijn:
    e-mail: s.wijsenbeek@verenigingvanfondsen.nl
    tel. 070 – 326 2753 / 06 – 57 66 84 63 15