Sterk netwerk, meer uitwisseling

Dit jaar ligt onze focus onder andere op het werven van nieuwe leden. Een toename van het aantal leden betekent grotere gezamenlijke slagkracht bij de belangenbehartiging door de FIN bij onder andere de overheid. Een uitgebreid netwerk van leden biedt daarnaast meer mogelijkheden om kennis te delen en samen te werken – zowel op regionaal als op landelijk niveau.

Helpt u mee?
    Graag doen we een beroep op u bij de FIN-ledenwerving. Er zijn drie manieren waarop u kunt helpen:

• U kunt de standaardmail doorsturen naar een potentieel FIN-lid waar u een contactpersoon kent.
    • U kunt de contactgegevens van een dergelijke contactpersoon aan ons doorgeven, zodat we hem/haar met uw instemming kunnen benaderen.
    • U kunt de FIN-tweets retweeten.

Hebt u vragen of suggesties wat betreft ledenwerving, dan horen wij graag van u.

Namens de FIN-commissie Ledenwerving alvast hartelijk bedankt voor uw bijdrage.