Siep Wijsenbeek nieuwe directeur FIN

Het bestuur van de FIN heeft per begin 2018 de heer Siep Wijsenbeek aangesteld als nieuwe directeur van de FIN.

Belastingdienst en kerkbesturen hernieuwen convenant

Vrijdag 15 december hebben het Interkerkelijk Contact in Overheidszaken (CIO) en de Belastingdienst een hernieuwd samenwerkingsconvenant ondertekend.

Symposium en politiek café: 'Filantropie is onmisbaar in onze samenleving'

'Filantropie is onmisbaar in onze samenleving'. Onder die titel organiseert Goede Doelen Nederland, in samenwerking met Nederland Filantropieland, NOV (Vereniging Nederlandse Organisaties Vrijwilligerswerk), FIN (Vereniging van Fondsen in Nederland) en CIO (Interkerkelijk Contact in Overheidszaken) een symposium en politiek café op woensdag 12 april vanaf 16.00 uur in Internationaal Perscentrum Nieuwspoort Den Haag.

Tijdens het symposium wordt het Manifest 'Filantropie is onmisbaar in onze samenleving' door Johnny de Mol aangeboden aan 'politiek Den Haag'. Het manifest bevat aanbevelingen aan Tweede Kamerleden en het nieuwe kabinet en wordt ondertekend door een brede coalitie binnen de sector.

Laatste updates en meer informatie over het symposium en politiek café