Themaspecial ‘Filantropie’

Deze special besteedt aandacht aan de stappen die de filantropische sector nu moet zetten om zich verder te ontwikkelen, te onderscheiden en zichzelf van een strategische plek in de toekomst te verzekeren. Tevens wordt ingegaan op het (grote) belang van de sector voor de maatschappij.

De volgende onderwerpen komen -naast een beschrijving van de sector- aan bod:

• Schenken & doneren
    • Fiscale voordelen
    • Transparantie & helderheid
    • Investeren

'De vermogensfondsen die er zijn worden steeds professioneler en zijn zichtbaarder in de samenleving', aldus FIN-voorzitter Rien Van Gendt (voorpagina en in een interview op p. 12).

Klik hier voor de themaspecial.