NIEUWE FIN-WEBSITE

De FIN is bezig met een nieuwe website! Gevraagd: Uw logo, inspirerende voorbeelden en fondsinformatie.

Geen Nobelprijswinnaar zonder geldschieter

Stichting Dioraphte deelt een beetje mee in de Nobelprijs voor de Economie.

Strong cross-party alliance in European Parliament for easing philanthropy’s work for public good across Europe

Brussels, 7 October 2019 – MEPs, representatives of the European Commission and the European Economic and Social Committee and relevant stakeholders from philanthropy, civil society and social economy discussed ways to create a truly European space for donors and encourage cross-border generosity, solidarity and civil actions.

Laatste kans voor forse korting filantropie-conferentie

Van 5 tot 7 november organiseert de European Venture Philanthropy Association hun jaarlijkse conferentie rondom ‘filantropie 2.0’.

Ronald van der Giessen in Vakblad Fondsenwerving

Interview met Ronald van der Giessen en Siep Wijsenbeek in Vakblad Fondsenwerving - 1 oktober 2019

ISTR Dutch Days en Masterclasses VU Filantropie en Besturen van Filantropische Fondsen

Dit jaar host de Vrije Universiteit Amsterdam het ISTR Congres. Er zijn voor de Dutch Days nog kaarten beschikbaar: http://www.geveninnederland.nl/join-the-dutch-days-istr-2018-pluralism-in-the-polder/

Tevens heeft de VU op 11 oktober 2018 een Masterclass Besturen van Filantropische Fondsen en op 2 oktober 2018 een Masterclass Filantropie op de agenda staan.