Windesheim start nieuwe cursus Fundraising Grantmaking & Sponsoring

Christelijke Hogeschool Windesheim in Zwolle biedt als eerste hbo-instelling de cursus Fundraising Grantmaking & Sponsoring (FG&S) aan.

Privaat geld biedt kansen

Professionals en geïnteresseerden in de filantropische sector en private financiering kunnen ook komend najaar weer op de Campus in Zwolle terecht. In vervolg op het succesvolle minortraject voor voltijdstudenten, biedt Windesheim vijf modulen uit het FG&S-curriculum aan belangstellende cursisten aan:

• Filantropie
    • Projectaanvraag schrijven en beoordelen
    • Communicatie
    • Charitymarketing
    • Sponsoring

In een tijd van terugtredende overheid komen de private sector en privaat geld nadrukkelijk in beeld, evenals het belang daarvan voor de financiering van publieke projecten. De cursist krijgt een compleet en breed inzicht in de wereld van de de vermogensfondsen, fondsenwerving en sponsoring. Een combinatie van te volgen modulen is mogelijk. Voor de meeste modulen geldt een maximum van 15 deelnemers.

Cursisten van het eerste uur bleken na afloop zeer positief over de door hen gevolgde modulen. 'Met de sponsorvoortgang gaat het goed. Ik heb een aantal nieuwe sponsoren aan ons kunnen binden. Ik ben blij met de voortgang! En daar heeft de input van de gevolgde modules zeker aan bijgedragen,' aldus Ellen Geerts, in het dagelijks leven werkzaam bij Odeon De Spiegel Theaters te Zwolle.

Belangstelling?

Heeft u belangstelling voor een of meer modulen? Klik hier voor de brochure. Ook kunt u contact opnemen met het Windesheim Informatiecentrum: info@windesheim.nl of tel. 0900 – 8899 (lokaal tarief). Website: www.windesheim.nl