Chocolonely Foundation

Tony's Talk: Friendly Field Worker Henk

Meeting Rijksoverheid & Filantropie & Samenleving

Op dinsdag 18 juni kwamen vertegenwoordigers van de filantropie, overheid en samenleving bijeen om te spreken over samenwerking tussen overheid en filantropie

Ronald van der Giessen beoogd voorzitter FIN

persbericht inzake het voorzitterschap van de FIN

Siep Wijsenbeek (SBF) verdedigt aanpassing registratie ANBI’s in UBO-register bij rondetafelsessie Tweede Kamer

Het langverwachte rondetafelgesprek over het UBO-register* vond woensdag 22 mei 2019 plaats in de Tweede Kamer in Den Haag. Tijdens de bijeenkomst, opgedeeld in vraaggesprekken van Tweede Kamerleden met verschillende gegadigden, werden ook de belangen van de ANBI’s verdedigd.

SBF verdedigt zich tegen onzinnige UBO-registratie

In een zogenoemd rondetafelgesprek heeft de Samenwerkende Brancheorganisaties Filantropie zich bij monde van FIN-directeur Siep Wijsenbeek afgelopen woensdag tegenover volksvertegenwoordigers opnieuw verzet tegen opname van charitatieve organisaties in het zogenoemde UBO-register.

FIN-team

Het team van de FIN is het aanspreekpunt voor leden met vragen. De medewerkers behandelen vragen over zaken die relevant zijn voor vermogensfondsen, zoals op het terrein van de anbi, vermogensbeheer, duurzaamheid, goed besturen, donatiebeleid. Het team beschikt over actuele informatie en kennis om de leden goed te kunnen adviseren.

Het FIN kantoor is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 16:30 uur.

Adres:Koninginnegracht 15, 2514 AB Den Haag
    Tel.: 070 3262753
    E-mail: info@verenigingvanfondsen.nl

Het FIN-team bestaat uit:

Siep Wijsenbeek, directeur
    Shanti Koelers-van Leeuwen, communicatie/ledenzaken
    Denise van der Linden, office manager

(v.l.n.r. Denise van der Linden, Shanti Koelers, Siep Wijsenbeek)

Voor het bureau is een eigen salaris-, arbeidsvoorwaarden- en pensioenregeling van kracht welke gebaseerd is op in de sector gebruikelijke regelingen.