Bureau

PandHet bureau van de FIN fungeert als aanspreekpunt voor leden met vragen. Het bureau behandelt vragen over zaken die relevant zijn voor vermogensfondsen, zoals op het terrein van de anbi, vermogensbeheer, duurzaamheid, goed besturen, donatiebeleid. De staf beschikt over actuele informatie en kennis om de leden goed te kunnen adviseren.

Het FIN kantoor is gevestigd in Den Haag en is op werkdagen van maandag t/m vrijdag te bereiken van 9.00 tot 16.30 uur.

Het FIN bureau bestaat uit:

Mevrouw drs. M.A.R. (Marina) de Kanter MBA, directeur a.i.

Mevrouw S. (Shanti) Koelers-van Leeuwen MA, communicatie/ledenzaken

Mevrouw T.Z.R. (Thaïsa) Wiebing MSc, officemanager

Mevrouw J.M. (Jikke) Schrama, officemanager

Voor het bureau is een eigen salaris-, arbeidsvoorwaarden- en pensioenregeling van kracht welke gebaseerd is op in de sector gebruikelijke regelingen.