Videopagina

FIN Lustrum 2013: Vermogensfondsen in beeld

Bekijk hier drie films die de bijdrage van vermogensfondsen aan de samenleving in beeld brengen. Deze films zijn speciaal gemaakt voor het FIN Lustrum 2013 met als thema ‘The Reason for Being'.

FIN Lustrum film 1: Behoud van het unieke

FIN Lustrum film 2: Creëren van het nieuwe

FIN Lustrum film 3: Aandacht voor het andere

Drie Korte films

Bekijk hier drie korte films over de relatie tussen vermogensfondsen, projecten en de (lokale) overheid. Deze films zijn speciaal gemaakt voor het FIN Symposium 2009 met als thema ‘Vermogensfondsen en overheid’.

Project Stichting Mooi
    Film 1: Project Stichting Mooi, Fonds Start Foundation en Gemeente Den Haag

Project Urgente Noden
    Film 2: Project Urgente Noden Haarlem, Fonds Jacobs Godshuis en Gemeente Haarlem

Project Praten Online
    Film 3: Project PratenOnline, Innovatiefonds Zorgverzekeraars en ZonMW

Convenant Overheid - SBF

Dinsdag 21 juni 2011 werd het Convenant Overheid - SBF "Ruimte voor Geven" ondertekend. Bekijk hier de toespraken en interviews (o.m. met FIN-vicevoorzitter Liane Peters) die na afloop van de ondertekening van het Convenant zijn afgenomen door Binnenhof-tv.

Steven van Eijck

Lianne Peters